Virtuálna ústredňa Pohodlná komunikácia s obchodnými partnermi, ale aj vo vnútri firmy
TELEFÓNNE ÚSTREDNE
Virtuálna ústredňa je ideálne riešenie pre firemnú telefóniu.
Službu virtuálnej ústredne nastavíme podľa potrieb zákazníka a navyše, ústredňa môže rásť spolu s jeho podnikaním. Službu prevádzkujeme v našom cloude, čo je pre zákazníka zaujímavé z pohľadu nákladov, správy a zálohovania.
- výrazná úspora nákladov
- bez potreby investovať do samostatného hardvéru
- prevádzka v cloude v našom dátovom centre
Vieme však v prípade požiadavky zákazníka zabezpečiť aj dodávku fyzickej ústredne (on premise).
Virtuálna telefónna ústredňa od FERIMEXU Moderné riešenie úspešnej firmy.
MOŽNOSTI VIRTUÁLNEJ ÚSTREDNE
Virtuálna ústredňa poskytuje samozrejme možnosti bežných telefónnych ustrední:
-
príjímanie, identifikovanie, prepájanie hovorov
-
možnosť zriadenia IVR hlasových sprievodcov
-
podrobné on-line výpisy hovorov
-
nahrávanie hovorov
-
CLIP, CLIR služby
DOPLNKY, KTORÉ SA ZÍDU!
Doplnkové funkcie a vlastnosti:
-
rôzne modely vyzváňania v pracovných skupinách
-
časové profily pre IVR a smerovanie hovorov
-
konferenčné hovory
-
odkazové hlasové schránky
-
virtuálne GSM brány
-
bezplatné čísla 0800
-
zvýhodnené čísla 0850
-
špeciálne a štandardné geografické čísla
-
monitoring a zálohovanie ústredne