Nezaplatená faktúra – upozornenie
Zabudli ste na úhradu faktúry alebo si nie ste istí, či ste ju už zaplatili? V tomto článku vám vysvetlíme, čo znamená upozornenie na nezaplatenú faktúru a ako postupovať ďalej.
Dobrý deň,
pri kontrole našich dokladov sme zistili, že ste doteraz neuhradili faktúru za internet za 03/2025 v sume 23 € (Milan CXXXX ml.).
Predpokladáme, že ide len o opomenutie a dlžnú sumu obratom uhradíte, najneskôr do 10 dní od doručenia tejto výzvy.
Ak ste faktúru už uhradili, oznámmte nám, prosím, spôsob a termín úhrady.
Ďakujeme za pochopenie.
Upozorňujeme Vás, že neevidujeme úhradu Vašej faktúry za mesiac [MM/RRRR].
Prosíme o jej úhradu najneskôr do [DÁTUM] na účet:
SK27 0200 0000 0027 3718 1351
V prípade neuhradenia môže dôjsť k prerušeniu poskytovania služieb.
Ak ste už zaplatili, kontaktujte nás a uveďte dátum a spôsob úhrady.
Ak máte otázky, kontaktujte nás na tel. č. 052/238 81 00.